
Välillä brändin pitää luoda nahkansa uudelleen ja juuri näin on tapahtunut tämän blogin osalta, koska vallankumouksien ja kapinoiden jälkeen pitää syntyä uutta ruhtinaallista vaurautta.
Brändiruhtinaan tarina syntyi herran vuonna 2018, koska oli syntynyt entistä suurempi tarve kiehtoville tarinoille markkinoinnin, myynnin, asiakaskokemuksien ja muiden bisnesaiheiden parista.
Sitä ennen valtakunnassa oli ollut Ostovallankumous vuonna 2015, joka kertoi markkinoinnin ja myynnin valtaneuvoksille, että markkinoiden valta oli siirtynyt ostajien rautakouriin. Yrityksien valtakunnassa syntyi hätä, että ostajat vertailivat ahkerasti internetissä eri myyntiorganisaatioita keskenään etsien parhaimpia tarjouksia. Samaan aikaan oli myös tapahtunut niin, että ne jotka olivat jo olleet internetissä jo kauan aikaa tarjoten mitä parhainta arvoa ostajille, he olivat ottaneet markkinat haltuun, eli he tekivät tarmokkaasti kauppaa.
Ostovallankumouksen ansiosta monet yritykset päättivät panostaa entistä ahkerammin digitalisaatioon siten, että nettisivuja uudistettiin, otettiin markkinointiautomaatio käyttöön, tuotettiin entistä ahkerammin sisältöjä kotisivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Samaan aikaan ollaan otettu käyttöön chat-asiakaspalvelut ja pohditaan keinoälyn tuomia mahdollisuuksia.
Ostovallankumouksen jälkeen syntyi Rokkibrändi herran vuonna 2017, ja tämän rokkikukon tarkoituksena oli kertoa rokkifaneille siitä, että mitä yhtäläisyyksiä on brändeillä ja rokkibändeillä Spinal Tap -hengen mukaisesti, mutta tuotantoyhtiö katsoi Rokkibrändin liian riskialttiiksi kokeiluksi, jonka takia rokkipumppu ei päässyt CITY-lehden konserttilavoja pidemmälle. Rokkibrändi elää kuitenkin vahvasti netissä, mutta koskaan ei voida tietää, että milloin tämä ikoninen rokkiyhtye tekee paluun lavoille ja ennen kaikkea VIP-tason takahuoneisiin. Rokkibrändi saattaa tehdä paluukiertueen koska tahansa. Encore!
Hieman ennen juhannusta saapui tietokirjailija Jukka Aminoffin keskuuteen ennenaikainen juhannustaika, jonka ansiosta syntyi Brändiruhtinas, joka ei ole suinkaan mikään uusi Suomi taivaan raptähti, vaan leikkimielinen ilmiö, joka kertoo kiehtovia tarinoita bisnesmaailmasta ja muista ilmiöistä, jotka askarruttavat yritysmaailman jalomielisten aivonystyröitä. Brändiruhtinaan kirjoitukset ilmestyvät CITY-lehden blogissa, joka on kerännyt vuoden aikana satojatuhansia lukijoita ja lukemat sen kuin kasvavat kasvamistaan.
Brändiruhtinasta voi seurata Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa.
Facebook: http://www.facebook.com/brandiruhtinas/
Twitter: http://twitter.com/brandiruhtinas
Instagram: http://www.instagram.com/brandiruhtinas/
Brändilupaukset pitää myös ylittää ja vielä kaupan päälle Spotify-soittolista: https://open.spotify.com/user/jukka.aminoff/playlist/02CG05P8W0t8BHVNBBseVQ?si=P5lzWPWST1O9O_zBco3Vvg