Nyt kun Elisakin on ajanut vakioasiakkailleen 4,9 sentin aloitusmaksun kännykkäpuheluihin, niin miksi pitäisi jättää puheluiden lopetuskin ilmaiseksi?
Ikään kuin jätettäisiin ilmassa oleva raha laskuttamatta.
Ehdotankin, että 1.1.2008 alkaen Telia – Sonera ja Elisa näyttäisivät muulle maailmalle mallia, miten pelkillä puheluilla tehdään edelleen rahaa.
Kaikista alle 5 minuutin puheluista veloitetaan 5 senttiä ja johan on taas velkarahalla Elisassa kovaa omistuspeliä pelaaville islantilaisille sijoittajille virtaavaa osinkorahaa kassassa.
Mikä olikaan tuon 490 prosentin, anteeksi, 4,9 sentin aloitusmaksun alkuperäinen tarkoitus Elisan mukaan?
”Hintamuutoksella haluamme varmistaa Elisan matkapuhelinverkon ja sen palveluiden kehittymisen myös tulevaisuudessa.”
* * * * *
Päivittelyä – lisätty 19.8. kello 15,59
Yritin viime viikolla soittaa useita kertoja Elisan asiakaspalveluun.
Joka kerta onnistuin saamaan vastauksen miesautomaatilta, että jonotusaika on yli 20 minuuttia!
Jos tuo kehitys jatkuu, niin ensi vuonna miesautomaatti varmaankin vastaa, että jonotusaika on yli 30 minuuttia.