Stockmann on nyt Stockwomann

Tavaratalo tukee tasa-arvoa.

Naistenpäivänä 8. maaliskuuta alkanut, Seela Sellan tähdittämä Stockwomann-kampanja tarjoaa inspiraatiota rohkeisiin tyylivalintoihin ja haastaa naiset kyseenalaistamaan heitä rajoittavia tyylinormeja. Kampanja esittelee rohkeita ja yllättäviä asukokonaisuuksia ja väriyhdistelmiä.

“Voimakkaat vaatteet tuovat sisäistä rohkeutta. Mielestäni kaikkien täytyisi välillä pukeutua niin, että siitä aiheutuu kohua. Tai vähintään keskustelua”, Seela Sella kuvailee tyyli-ideologiaansa.

Seela Sellan lisäksi Stockwomann-kampanjassa on mukana myös muita inspiroivia tyylivaikuttajia, kuten ohjaaja Viivi Huuska, valokuvaaja Janita Autio ja stylisti Patisse A Lody.

“Minua kiinnostavat sukupuoleen kohdistuvat määritelmät, tyylisäännöt ja etenkin niiden rikkominen. Naisiin kohdistuvia normeja tulee purkaa”, Viivi Huuska, mainoselokuvaohjaaja ja yksi Stockwomann-tyylivaikuttajista, sanoo.

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi