Pihtari

Otsakkeen termin oli joku opettanut hoitsulle, se luki ostoslistassa ja minua syytettiin siinä. En tehnyt mitään en edes vetänyt peittoa takaisin kun repi sen pois päältäni.
Onko se pihtaamista jos pulssi on 140 herätessä ja ei jaksa edes peittoa etsiä.
Mulle on jäänyt traumoja kun kerran pihtasin leikilläni yhdeltä poliisitussulta. Oli jotenkin häiriintynyt tapaus, vaikka ulkonäkö hipoikin kaikessa kurvikkuudessaan täydellisyyttä. Härnäilin aikani ja sitten olinkin käsiraudoilla sängynpäädyssä kiinni. Jouduin olemaan esineellistettynä hyväksikäytettävänä seksileluna viidestä kuuteen tuntia. Harmitti että omaan niin hyvän mieskunnon että olin tälle amatsonille helppo uhri.

En nauttinut.

Taidan tänään pötkötellä sohvalla alasti ja hörppiä mustikkakeittoa, hoitsu ei saa kikkeliä ellei kerjää polvillaan ja tee sitten sylitanssia, voiskin huomenna hakea tangon olkkariin rautakaupasta.

^ Yritäs nyt olla kiltti hoitsulle edes tänään
Sign here.

Sama laulu on taas askelten...
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Kävin hakemassa palaverin jälkeen suklaakastiketta, jotta voin tarjota pääsiäisenä "suklaamunaa" jälkkäriksi, itse ruoka on helppoa kun toinen on vegaani teen jonkun aasialais tyylisen keiton tai gaspachoa ja sitten joku visio durumjauhoista keltuaisista ruususuolasta täytteeseen voisin tunkea jotain soijarouhetta ja chiliä + muita makuja inkivääriä korianterin siemeniä tai jotain tommosta ja itselle kunnon pihvi mutta ei lammasta. Ruuan jälkeen nostaa suklaakastike pöydälle ja kysyä maistuisko suklaamuna jälkkäriksi, kerron sitten kuinka kävi kun se on pihtaus modella, koska jäin kiinni pikkusikaarista aamulla kun ajattelin, että ei se huomaa kuitenkaan jos kurlaan listerinillä ennen kuin menen sisälle (lähdin viemään roskat ja mulla on sellainen minipullo tota suuvettä)

Osallistu keskusteluun