1265
1.7.2009. klo 16:48 Kanttarelleja :)
Nyt on aika karata töistä villiin luontoon. Kanttarellejahan on heinä-lokakuussa ja nyt on heinäkuun ensimmäinen päivä, joten on aika mennä ensimmäiselle kierroksella katsomaan onko sienipaikoille tullut yhtään kanttarellin alkua. Samalla…
27.6. klo 01:43
En kinä ollut Michaelin suuri fani, mutta silti kuolema tuli aivan yllättäen. Tänään KLF:ltä on tullut MJ:n kappaleita päivän mittaan paljon. Tämän päivän aikana olen miettinyt, että mahtaakohan juorut MJ:stä…