1265
1.7.2009. klo 16:48 Kanttarelleja :)
Nyt on aika karata töistä villiin luontoon. Kanttarellejahan on heinä-lokakuussa ja nyt on heinäkuun ensimmäinen päivä, joten on aika mennä ensimmäiselle kierroksella katsomaan onko sienipaikoille tullut yhtään kanttarellin alkua. Samalla…