7.5.2009 1465

Moottoripyöräily

Vihdoinkin aurinko paistoi ja tiet sulivat, pääsin aloittamaan moottoripyöräilyn. Mitä juhlaa kaiken sauvakävelyn jälkeen… Mikä tunne pukea nahkapuku päälle ja päräyttää pyörä käyntiin ja painua tielle. Moikata kaikki vastaantulevat moottoripyöräilijät….