1707
kesä, kesä…. kuuma kesä!!!
Pian alkaa pitkä kuuma jäätelökesä;=)))
Taas men perseelleen…
Piti lähtee Hesaan mut elämä vei muualle suuntaan. Ei sit onnannu päästä sinne. Pieni vitutus, kaverin lapsen ristiäiset män ohi…. Nyt sit lonkeroa suruun.. Lienekö auttaa?? Tutustutaan ny sit tähän…