13.7.2009 1757

Ihmiset ja haaveet!

Syksyllä olen menossa testaamaan josko pääsisin lentäjäkoulutukseen Finnairille. Olen tässä muutamalle jo asiasta maininnut ja saman tien rävähtää ilmoille lausahduksia tyyliin: ”Ota mut sitten kyytiin”, ”Pääsenhän mä sit mukaan”, ”Hoida…