1837
Synti
Pyydän tässä blogissa anteeksi, tekemääni syntiä. Suokaa anteeksi. ps. Cityn VIP-jäsenyyttä jatkettu vuodella eteenpäin.
Oli synkkä ja myrskyinen yö
Heräsin ja sitten en. Herätyskellostani ei ollut vastusta ja käänsin kylkeä. Jossain vaiheessa join kahvia. Mikä päivä. Mietinnässäni oli vain yksi kysymys, muilla kysymyksillä ei ollut enää sijaa, merkitystä elämässäni….