3.6.2009 1837

Synti

Pyydän tässä blogissa anteeksi, tekemääni syntiä. Suokaa anteeksi. ps. Cityn VIP-jäsenyyttä jatkettu vuodella eteenpäin.

4.6.2008 1837

Oli synkkä ja myrskyinen yö

Heräsin ja sitten en. Herätyskellostani ei ollut vastusta ja käänsin kylkeä. Jossain vaiheessa join kahvia. Mikä päivä. Mietinnässäni oli vain yksi kysymys, muilla kysymyksillä ei ollut enää sijaa, merkitystä elämässäni….