18.5.2009 2061

En luota ihmisiin.

Minä en ainakaan luota ihmisiin, on jäänyt semmoinen ikävä pinttymä päähän menneiltä vuosilta, että kaikki tarkoittaa pahaa. En luota, kun niihin, jotka tunnen. Se on ikävä fakta, ettei ihmisiin voi…