1411
Vappu tuli ja meni
Näköjään mennyt jonkun aikaa kun viimeksi olen tänne näpytellyt mitään. Kai tuo Facebook on se mitä ”paremmin” käyttää, tiedähäntä…
Näköjään mennyt jonkun aikaa kun viimeksi olen tänne näpytellyt mitään. Kai tuo Facebook on se mitä ”paremmin” käyttää, tiedähäntä…