Liikaa lämpöä …

Nyt kun on lämmintä ja kone täynnä kiintolevyjä niin taas tulee huomioon että nämä uudet SATA-levyt käyvät kovin lämpiminä.
Saa nähdä kuinka pian rupeavat nämä levypurkit yleistymään kotiympäristöissä.
Itse siirsin IDE-levyt ylös ja SATA-levyt alas + sivukylki auki niin pysyy hiukan viileämpänä.