Sadetta ja vähän lisää …

Kummallinen kesä tänä vuonna. Jotenkuten lämmintä mutta sadetta tuppaa tulemaan vähän väliä. Nytkin tässä mökillä istun ja katselin tuota säätutkaa mikä kertoi että nyt on pieni tauko sateessa ja sitten taas tulee oikein kunnolla vettä taivaalta. No voihan sitä tehdä sisälläkin jotain mutta kuitenkin harmittaa hiukan.
Voisi tietysti käydä nytten tuolla ulkona haravoimassa rannalta sinne tullutta roinaa. Sitten ehkä vähän syötävää…