Tulipa käytyä pelaamassa …

Tänään tuli aamulla lähdettyä Kuusankoskelle pelaamaan uuteen paikkaan golfia. Aika haasteellinen kenttä. Pitää käydä pelaamassa toiste. Nyt kun pikkaisen tietää paremmin kuinka on vedetty. Nyt taas illalla rupesi satamaan niin taitaa jäädä fillarilenkki tekemättä.
Stop-Loss leffaa tässä katselen, vaikuttaa hiukan toisenlaiselta jenkki-rainalta. Irakin tilanteesta näyttää olevan tehty.