Niin nätti ilma, että on se helvetti päästävä tänään avaamaan ajokausi. Tiet on kivasti kuivat ja aurinko lämmittää. Voiko nätimpäää kevätkeliä enää ollakaan? Tietysti sais vielä olla asteen pari lämpöisempää, että tarkenis paremmi ajella, mutta se on vaa vedettävä ne toppahousut jalkaan nii hyvä on. Minnekähän sitä eksyis reissullaan? Jotain kyllä pitäis matkalta tarttua mukaan.