1944
No voi sun…
Eipä se riemu kauaa kestänyt.. Lunta alkoi tulee eilen ja tuli kaatokin pitkästä aikaa. Jalka soosina, vaan onneks antaa kävellä tänää ja huomenna takas töihin.
Yaiiii!
Niin nätti ilma, että on se helvetti päästävä tänään avaamaan ajokausi. Tiet on kivasti kuivat ja aurinko lämmittää. Voiko nätimpäää kevätkeliä enää ollakaan? Tietysti sais vielä olla asteen pari lämpöisempää,…