12.3.2009 1957

PANO#7

Mulla taitaa olla jonkinlainen blondi-kausi menossa. Tällä kertaa oli taas vuorossa 30-kymppinen blondi. Ihan kivannäköinen, ei sporttikroppainen mutta kiva. Tämän löysin kaupasta; ihan vain menemällä juttelemaan. Aika nopeasti silmistä ja…