Tänään kaksikymppinen, tumma, pyöreä. Eipä tässä jaksa enempiä kirjoitella..ehkä sitten seuraavalla kerralla tehdään kunnon reportaasi. Voimat kului jo.. 😉
-pelimies-
Tänään kaksikymppinen, tumma, pyöreä. Eipä tässä jaksa enempiä kirjoitella..ehkä sitten seuraavalla kerralla tehdään kunnon reportaasi. Voimat kului jo.. 😉
-pelimies-