PANO#16

Tänään kaksikymppinen, tumma, pyöreä. Eipä tässä jaksa enempiä kirjoitella..ehkä sitten seuraavalla kerralla tehdään kunnon reportaasi. Voimat kului jo.. 😉

-pelimies-