Mua on alkanut kovasti ihmetyttää sellainen keskustelu, jossa pidetään ihan hyväksyttävänä sitä, että voi seurustella yhtä aikaa monen kanssa. Ja pitää ikäänkuin toista varalla. En ainakaan itse haluaisi kokea tuollaista. Ihmettelen mistä tämä voisi johtua? Jos jostakin tykkään, niinhaluan, että hän on tosissaan ja luotettava.