12.11.2008 1970

Monta rakasta yhtä aikaa -onko se laitaa?

Mua on alkanut kovasti ihmetyttää sellainen keskustelu, jossa pidetään ihan hyväksyttävänä sitä, että voi seurustella yhtä aikaa monen kanssa. Ja pitää ikäänkuin toista varalla. En ainakaan itse haluaisi kokea tuollaista….