On se ihme miten ulkona vallitseva sää vaikuttaa päänsisäiseen säähän. Nyt on vähän matalapainetta, tietysti johtuen vuorokauden ajastakin. Välitila, ei vielä ilta, muttei enää päiväkään. Tää on se kun kuuluu ei mitään. Jossain alitajunnassa kuitenkin kuhisee ja menovarpaita vipattaa. Onneksi lyhyt työviikko ja huomiseksi jo säpinää tiedossa, niin kyllä se sääkin tästä kirkastuu, ellei, niin tanssitaan sateessa!