25.5.2009 2063

Kesä tuli!

Rankkaa tuo juhliminen ja varsinkin ne jälkimainingit. Ensi pitää yks päivä kärsiä suurempaa tai pienempää krapulaa ja sitte kun alkaa veri taas kiertää, pitää rangaista itteensä urheilemalla ihan hulluna… Tai…

19.5.2009 2063

Niinpä niin…

On se ihme miten ulkona vallitseva sää vaikuttaa päänsisäiseen säähän. Nyt on vähän matalapainetta, tietysti johtuen vuorokauden ajastakin. Välitila, ei vielä ilta, muttei enää päiväkään. Tää on se kun kuuluu…