kritiikistä

musta on hassua miten huono itsetunto täällä olevilla naisilla on,ihan siinä missä miehilläkin…

kommentoin tuossa yhden naisen kuvia negatiivisesti ja positiivisesti,niin heti tämä kommentin vastaanottaja veti vesimelonin nenäänsä ja alkoi haukkumaan mua ja laittoi mut ignorelistalle… miksi pitää laittaa sellasii kuvii missä näkyy lähes kaikki ja sillon musta pitäis opetella ottaan kritiikki vastaan,jos on sellaisia kuvia julkisesti laittanut…

se kysyi,et ”mistä oot noi selluliitit ostanu” jos hän ei olis laittanut mua ignoreen,olisin vastannut,et ”sieltä mistä säkin” mä oon läski ja vitun ylpee siitä,mielummin oon oikeesti läski ja hyvällä itsetunnolla varustettu,kuin normaali/hoikka ja huonolla itsetunnolla varustettu.
nää joilla on huono itsetunto,luulee varmaan et haukkumalla muita se oma itsetunto paranee… ei se kyl ihan niin mee.

4w4 kiittää ja kuittaa. hajotkaa ongelmiinne