8.7.2009 2087

kritiikistä

musta on hassua miten huono itsetunto täällä olevilla naisilla on,ihan siinä missä miehilläkin… kommentoin tuossa yhden naisen kuvia negatiivisesti ja positiivisesti,niin heti tämä kommentin vastaanottaja veti vesimelonin nenäänsä ja alkoi…