19.7.2009 2094

njaahas…

tää likka taas täälä… eri ikä eri nikki :D. mun oma nikki oli jo käytetty joten täyty ottaa oma toinen nikki käyttöön… ku eij muistanu omaa edellistä tunnusta :D. -se…