se on moro!

nimeni on veksi.syntynyt pohjois-karjalassa 23.06.56. olen muuttanut tampereelle 1982 ja hyvinpä olen viihtynyt, koska edelleenkin asun täällä. jos haluat katsoa filmejäni, niin löytyy www.youtube.com hakusanalla vanha liitto. siellä tunnukseni on veijo56. auringoista mieltä kaikille.