25.7.2009 2096

se on moro!

nimeni on veksi.syntynyt pohjois-karjalassa 23.06.56. olen muuttanut tampereelle 1982 ja hyvinpä olen viihtynyt, koska edelleenkin asun täällä. jos haluat katsoa filmejäni, niin löytyy www.youtube.com hakusanalla vanha liitto. siellä tunnukseni on…