hissutellen

Siinä meni lauantai sairastaessa. Jo toinen flunssa tänä kesänä – epäreilua! Sikainfluenssakin on vielä tulossa…
Olisi ollut kiva käydä lenkillä, kun tuo aurinkokin on taas paistanut. Joskus toiste sitten.
Naapuritkin ovat hiljaa, missä lienevät.