Siinä meni lauantai sairastaessa. Jo toinen flunssa tänä kesänä – epäreilua! Sikainfluenssakin on vielä tulossa…
Olisi ollut kiva käydä lenkillä, kun tuo aurinkokin on taas paistanut. Joskus toiste sitten.
Naapuritkin ovat hiljaa, missä lienevät.
Siinä meni lauantai sairastaessa. Jo toinen flunssa tänä kesänä – epäreilua! Sikainfluenssakin on vielä tulossa…
Olisi ollut kiva käydä lenkillä, kun tuo aurinkokin on taas paistanut. Joskus toiste sitten.
Naapuritkin ovat hiljaa, missä lienevät.