15.8.2009 2100

hissutellen

Siinä meni lauantai sairastaessa. Jo toinen flunssa tänä kesänä – epäreilua! Sikainfluenssakin on vielä tulossa… Olisi ollut kiva käydä lenkillä, kun tuo aurinkokin on taas paistanut. Joskus toiste sitten. Naapuritkin…