Ei ole helppoo yrittää saada 15-17 v juippeja harjoittelemaan ja pelaamaan haluamallani tavalla. Ns,kaikkitietäväiset pojanklopit osaavat kaiken, mut mä en mitään. 7-15 NOLLA tulee turpaan, mut vika ei oo juipeissa, herrat ovat tätä mieltä. Valmennustaustaa löytyy 1992 alkaen ja peliuraa ennen 1972 lähtien.
KOMMENTOIKAA JA ANTAKAA OHJEITA.
VITTUILIJAT ÄLKÖÖT VAIVAUTUKO