14.8.2009 2104

Liian vanhako (”kalkkis”) B-jun lätkä valm 48v?

Ei ole helppoo yrittää saada 15-17 v juippeja harjoittelemaan ja pelaamaan haluamallani tavalla. Ns,kaikkitietäväiset pojanklopit osaavat kaiken, mut mä en mitään. 7-15 NOLLA tulee turpaan, mut vika ei oo juipeissa,…