8.9.2009 2117

Yäk.

Voi minne se kesä meni. Hrr. 🙁

6.9.2009 2117

Pohdittavaa.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem – Asioita ei tule monimutkaistaa tarpeettomasti

6.9.2009 2117

Hyvää iltaa!

Noniin, nyt pääsin tännekin asti katsomaan mitä täältä löytyy. Ensivaikutelmana kyllä voi sanoa että onpas pirun sekava sivusto tai sitten en vain osaa. 😉 Noh tekemällä oppii, ehkä vähän hitaalla….