2117
Yäk.
Voi minne se kesä meni. Hrr. 🙁
Pohdittavaa.
Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem – Asioita ei tule monimutkaistaa tarpeettomasti
Hyvää iltaa!
Noniin, nyt pääsin tännekin asti katsomaan mitä täältä löytyy. Ensivaikutelmana kyllä voi sanoa että onpas pirun sekava sivusto tai sitten en vain osaa. 😉 Noh tekemällä oppii, ehkä vähän hitaalla….