13.9.2009 2120

Nyt jo kaduttaa

Tämä ei varmaan ollut viisas veto, mutta voin vedota vaikka vaikka hetkelliseen mielenhäiriöön. Plääh. Siitä vaan, tämä akka muutenkin nosteessa. Pakko on olla. Siis ihan pakko. Pitäisi varmaan tutustua tähän…