27.10.2009 2132

Uusi kirjoitus, hallelujaa! Wuhuu! Trööt!

Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: minä ja te muut. Jos et tätä lukieassasi tunnista olevasi minä, pahoittelen. Sinulle ns. jäi paskaa käteen, ja se paska on elämäsi. Yllä vetämäni raja on…

26.10.2009 2132

Uusi blogi, hallelujaa! Wuhuu! Trööt!

Hei kaikki. Minun nimeni on P. Voitte itse paskapäissänne miettiä, mistä se on lyhenne. (Paras? Parhaista parhain? Paha? Pahoista parhain?) Olen siis P, ja tämä on minun blogini. En tiedä…