Aattelinpa nyt minäkin ruveta blogin pitoon.Onko kukaan kattonu tämä kauden Big Brotheria?Mulla tais jäädä perjantaina se väliin, mutta muuten oon seurannu joka kerta.Taidan olla jo koukussa ku aiempina vuosina on pitäny jättää välistä,mutta tämän vuoden BB:tä ei voi jättää kattomatta vaikka joutuis kuinka aikasin nousee ylös.En tiiä johtusko siitä että tänä vuonna on vaan niin mielenkiintoset persoonat,tiedä siitä sitten?