2134
Heip!
Aattelinpa nyt minäkin ruveta blogin pitoon.Onko kukaan kattonu tämä kauden Big Brotheria?Mulla tais jäädä perjantaina se väliin, mutta muuten oon seurannu joka kerta.Taidan olla jo koukussa ku aiempina vuosina on…
Aattelinpa nyt minäkin ruveta blogin pitoon.Onko kukaan kattonu tämä kauden Big Brotheria?Mulla tais jäädä perjantaina se väliin, mutta muuten oon seurannu joka kerta.Taidan olla jo koukussa ku aiempina vuosina on…