Hei hän syntynyt on vauhti kallossaan….

Olipa tuossa perjantai ehtoona liian kiire Mikkeliin keikalle. Suhautin poliisia vastaan ja liputtivat ulos radalta ottaen lisenssin joksikin aikaa pois. Nyt vedellään fillarilla ainakin reilu kuukausi. Jotain positiivistakin, nousee ainakin kunto uuteen ulottuvuuteen.

Helsinki saa odottaa