240
”Jos olet vain kylmä?”
Erinomainen huomio, en ole osannut ajatella asiaa tuolta kannalta. Niin ehkä se on vain kylmyyttä, silkkaa tunteettomuutta. Johtuneeko se tästä tämän hetkisestä tilanteesta? Olen pitänyt itseäni lämpöisenä ja tunteellisena ihmisenä….
Mikä saa miehen pettämään?
Olen pohtinut tätä kysymystä viime aikoina olosuhteiden pakosta. Olen joutunut esittämään itselleni sen kysymyksen, miksi minä petin? Mikä sai ajettua minut siihen tilaan, että hakeudun toisten naisten seuraan. Voisin helposti…