Erinomainen huomio, en ole osannut ajatella asiaa tuolta kannalta. Niin ehkä se on vain kylmyyttä, silkkaa tunteettomuutta. Johtuneeko se tästä tämän hetkisestä tilanteesta? Olen pitänyt itseäni lämpöisenä ja tunteellisena ihmisenä. Nyt näyttäisi tässä valossa että olen kaikkea muuta. Mikä minut on tällaiseksi muuttanut, en halua olla kylmä. Haluan olla lämmin ja tunteva, haluan rakastaa.
Ehkä suurin kysymys ja syy tähän kaikkeen on se, haluanko rakastaa vaimoani vai kohtaanko uuden rakkauden kohteen? Muuttaako se asioita parempaan? Voisiko uudet tunteet sulattaa vai onko vanhoilla vielä se sama voima, vai onko ne tunteet jo kuolleet. Voisinko oppia rakastamaan uudelleen, haluanko edes? Vastausta en täältä odota saavani koska tarkoitukseni on käydä terapia mielessä asioita lävitse. Saada ehkä uusia näkökantoja.
Voiko olla enempää eksynyt?