2.9.2009 944

Ystäviä?

Tahtoisin ystävän. Sellaisen hassun ja mukavan. Luotettavan ja avoimen. Sopivasti lapsenmielisen, ripauksella seikkailunhalua ja uteliaisuutta. Ihmisen, kenen kanssa voisi nauraa vatsansa kipeäksi tai itkeä silmät päästään, jos siltä tuntuu. Juosta…