Mikähän siinä on kun ihminen ei opi. Ei sitten millään. Minua lähestyi jälleen joku innokas. Vaikutti tosi mukavalta ja ihanalta. Aattelin että onpas mukavaa, voisko tästä tulla jopa jotain. Ei tullut. Tahtoi vain seksiseikkailua.
Seikkailu on niin tylsää. Sitä saa joka nurkalta ja alennuksella. Ei enää jaksa kiinnostaa!
Olis niin paljon jännempää tavata mies jolla olis muitakin intressejä kuin tulla sidotuks, piiskatuks tai pannuks.
Todella haastavaa olis tavata mies jolla olis niinkin outoja haluja kuin lähtee mun kans leffaan (huom maksan omat lippuni) tai baariin (huom maksan omat juomani) tai vaikka koiralenkille, ilman että vonkaaminen alkaa heti seuraavassa lauseessa tervehdyksen jälkeen. Älykäs keskustelu se vasta oliskin jotain.
Itekin alkaa olla jo niin skeptinen miesten suhteen ettei usko että niillä oliskaan muuta mielessä kuin vällyjen pöllyttely. Aina on takaapanoajatuksia…