97
Hikoiluttaa tollanen
Mikähän siinä on kun ihminen ei opi. Ei sitten millään. Minua lähestyi jälleen joku innokas. Vaikutti tosi mukavalta ja ihanalta. Aattelin että onpas mukavaa, voisko tästä tulla jopa jotain. Ei…
syntymäpäivä
Tänään alkaa uusi vuosikymmen mun elämässä. Pitäskö nyt alkaa aikuiseks? Tylsää. Aikuisena tietty olis varmaan seesteisempää ja mukavampaa. Vois alkaa valmistautuun tota vanhuutta varten, laittaa elämänsä kuntoon ja hankkia keinustuolin……