Cityn juttusarja

Juttusarjassa toimittaja lähestyy yhteistyökumppania Cityn yleisöä kiinnostavasta näkökulmasta. Sisältökokonaisuudet suunnitellaan yhdessä yhteistyökumppanin kanssa varmistaen, että kumppanin tavoitteet ja sisällöllinen näkökulma kohtaavat.

Case: Garage

Cityn ja Garagen yhteistyö Fresh & Handmade -juttusarja käsitteli uuden ajan käsityöläisyyttä. Kuusiosaisen juttusarjan haastateltaviksi valittiin kiinnostavimmat kotimaiset modernit käsityöläiset.

Kokonaisuuteen kuului:

Tulokset: display-mainonta

  • 603 000 mainosnäyttöä
  • 2 163 klikkiä
  • CTR 0,36 %

Tulokset: artikkelit

  • Yhteensä 13 000 sivukatselua
  • Keskimääräiset katseluajat vaihtelivat vajaasta kolmesta minuutista lähes neljään
  • Facebook-reach 97 600

Lähde: Google Analytics 23.4.-28.5.2015