2087
kritiikistä
musta on hassua miten huono itsetunto täällä olevilla naisilla on,ihan siinä missä miehilläkin… kommentoin tuossa yhden naisen kuvia negatiivisesti ja positiivisesti,niin heti tämä kommentin vastaanottaja veti vesimelonin nenäänsä ja alkoi…