2100
hissutellen
Siinä meni lauantai sairastaessa. Jo toinen flunssa tänä kesänä – epäreilua! Sikainfluenssakin on vielä tulossa… Olisi ollut kiva käydä lenkillä, kun tuo aurinkokin on taas paistanut. Joskus toiste sitten. Naapuritkin…
Siinä meni lauantai sairastaessa. Jo toinen flunssa tänä kesänä – epäreilua! Sikainfluenssakin on vielä tulossa… Olisi ollut kiva käydä lenkillä, kun tuo aurinkokin on taas paistanut. Joskus toiste sitten. Naapuritkin…