Oltiin muutamass eileen kaverille tänään paikat vähän kipeet ja kauheen väsy..Miten jaksais huomenn tehdä mitään??
Oltiin muutamass eileen kaverille tänään paikat vähän kipeet ja kauheen väsy..Miten jaksais huomenn tehdä mitään??