Perjantaitunnelmissa

Hellurei ja hellät tunteet,
perjantaissa ollaan taas, onneksi. 🙂 Työpäivä vielä parisen tuntia ainakin jatkuu, mutta ajatukset karkailevat aika tavalla jo kaikkeen muuhun. Lueskelin jo hetkisen horoskooppejakin, todella kehittävää. Hieman harhailee siis mieli. Illaksi mietin siivousta ja punaviinilasillistä, ehkä se olisi sellainen siedettävä yhdistelmä. 😉 Varsinkin kun odotan innolla, että pääsisin testaamaan Alkosta paikannetun reilun kaupan punaviinin.
Viikon päästä kutsuu Saksa, odottelen innolla reissua jo, vaikka se ei mitään superihmeellistä tule olemaankaan, jotain vaihtelua kuitenkin. Matkailu avartaa ja odottelen innolla Berliinin jälleennäkemistä. Edellisestä kerrasta onkin hetki vierähtänyt, saas nähdä, miten paljon kaupunki on muuttunut. Sitä ennen pitäisi ehtiä tekemään tuhat asiaa, töissä ja vapaallakin. Liikaa juttuja rästissä, karma tunne. :/ Olen aina ollut tosi tarkka ajankäytöstäni ja nyt tahdon unohdella asioita ja aikoja, hämmentävää.