DVD-boksit pitäisi kieltää lailla! Aloin eilen katsomaan 24-sarjan neloskautta boksilta, ja tietty piti aloittaa katsominen illalla. Nukkumaanmeno venyi kun ajattelin että katson vielä yhden jakson ja sen jälkeen ajattelin että aloitan vielä seuraavaa… Jostain syystä kuitenkin heräsin tänään hyvissä ajoin ennen herätyskelloa.
Eilinen vapaapäivä oli rento ja rauhallinen, ja tänäänkin paistaa taas aurinko. Töihin tullessa mua odotti sähköposti joka sai hymyilemään. Työkaveri nauraa kun hymyilen kuulemma koko ajan 😉 Hymyilen mä muutenkin paljon, mutta tämä viikko on ollut tavallista aurinkoisempi. Kai se lähestyvästä lomasta johtuu.