Haikeutta

Hassuista asioista sitä voi ihminen saada itselleen haikean olon. Lähetin taloyhtiön isännöitsijälle sähköpostia autotallin avaimista, ja hänen vastauksensa lopussa luki ”hyvää jatkoa sinulle jos ei enää kirjoitella”. Ja siitä mulle siis tuli haikea olo. Ei sillä että mulle isännöitsijää ikävä tulisi, vaikka kyseessä on kyllä tosi mukava ihminen, vaan kaikki asuntoon liittyvä tuntuu nyt niin haikealta. Kai mä vielä itkuun purskahdan viikon päästä kun suljen oven viimeistä kertaa 😉